הדסטארט על אלאור עזריה ושוקולד טבעוני- Headstart

הדסטארט על אלאור עזריה ושוקולד טבעוני- Headstart

דנה ברגר רוצה להוציא תקליט חדש וצריכה מאה אלף ₪ להפקתו, רועי פלד רוצה להוציא ספר לאור, וחסרים לו 112,00 ₪ לצורך העניין. אין ספור יזמים, חולמים ובעלי רעיונות מצאו את פלטפורמת הד סטארט כמקום המתאים להתחיל לגייס הון ראשוני, בכדי לממש את החלום.

פלטפורמת הגיוס הזו באינטרנט, כבר סייעה לאלאור עזריה לגייס 661,882 ₪ לצורך מימון ההגנה המשפטית, שירז אריאל כבר גייסה למעלה ממיליון ₪ להפקת הופעה שרים מאיר אריאל, לזכרו של מאיר אריאל בקיבוץ רגבים ושוקולד פנדה הטבעוני יצא לאור וכבר הפיק מספר קמפיינים מוצלחים, למימון הייצור של שוקלד טבעוני וחטיפים נלווים. איך הם עושים את זה ? באתר הד סטארט מוסבר,

Headstart היא שיטה חדשה של מסחר וחסות, בה היוצר שומר על 100% מהקניין הרוחני בפרויקט. זו אינה השקעה או הלוואה מסוג כלשהו. 

כל אחד יכול להפוך את החלום שלו למציאות, בין אם אתה יזם, מהנדס, אמן, קולנוען, מוסיקאי, מעצב, סופר, מאייר, חוקר, אוצר, רקדן, כוריאוגרף או איש מוכשר עם רעיון תוכל להגשים אותו.

הרעיון הוא מאוד פשוט, האתר מאפשר ליוזמות ורעיונות לגייס תומכים מקרב הציבור, באמצעות רכישות מוקדמות או בשפת הד סטארט "תשורות" וכך לאפשר את המימון הראשוני להפקת הפרוייקט, באמצעות הרבה מאוד תומכים 'קטנים' מראש, אשר זוכים מצד אחד לתמוך ולהיות שותפים למימוש חלום בו הם מאמינים ומצד שני לקבל תשורות במחירים נמוכים יחסית, בעבור תמיכתם. 

התמיכה בפרויקטים בהד סטארט, לא יכולה להינתן תמורת בעלות או כהלוואה וחייבת להיות תשורה, בצורה אחרת. כך שתמצאו שם הצעות שונות שמחד הן בדרך כלל מאוד ייחודיות ומאידך בעצם התמיכה אתם הופכים להיות שותפים למימוש החלום, שותפים להצלחה. 

עו"ד נועם קוריס בעל תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן, משרד נועם קוריס ושות' עורכי דין עוסק במשפט מסחרי מאז שנת 2004

תגיות:

עו"ד נועם קוריס, הדסטארט,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

19 − 1 =