עו"ד נועם קוריס: עו"ד אפי נווה, פרגון מוצדק ללשכת עורכי הדין

נועם קוריס
נועם קוריס

מאז שנת 2003, יוצא שאני מעורב במערכות הבחירות ללשכת עורכי הדין, ומכיר את כל יושבי ראש לשכת עורכי הדין באופן אישי. אני חושב שכל יושבי ראש לשכת עורכי הדין מאז היו אנשים רציניים טובים, שעשו ככל יכולתם לשפר את מצב מקצוע עורכי הדין בישראל.

בשנת 2015, כשיש כבר כמעט 70,000 עורכי דין ומדובר כבר בכוח אלקטוראלי של ממש, נבחר עו"ד אפי נווה כיושב ראש לשכת עורכי הדין, הבטיח שינוי במספר תחומים, ואת האמת- אחרי שנתיים כבר יש מקום לפרגן.

אני לא רוצה להעביר ביקורת, אבל היה נראה לי במשך לא מעט שנים, שלשכת עורכי הדין בעיקר עסוקה בהלקאה עצמית כנגד עורכי הדין וכנגד כל מיני אלמנטים הנובעים מהצפת עורכי הדין בשוק הישראלי.

מבלי לנגוע בכל הנושאים המצדיקים פרגון ומתוך ידיעה שלפחות בחלק מהמקרים מדובר בתהליכים שהתחילו עוד לפני בחירתו הרשמית של היו"ר ובכל מקרה שלא מדובר באיש אחד אלא בשורה ארוכה של בעלי תפקידים העושים במלאכה, אני רוצה להגיד שמעיניו של עורך דין הרבה יותר נעים לראות את הפרסומים המוצדקים בקמפיין שהשיקה לשכת עורכי הדין, לפיו מוטב לאזרח לשכור עורך דין לצורך ביצוע פעולות משפטיות, ולהימנע משימוש בכל מיני חאפרים ומעאכרים, שעלולים לגרום לנזק יותר מתועלת ושאין שום גוף שמפקח על התנהלותם.

מאוד מקומם כעורך דין לראות, שכל מיני חברות ומעאכרים שאינם עורכי דין מפרסמים בהתלהבות את שירותיהם לעיני כל, תוך שפרסום המשיג את גבול מקצוע עריכת הדין הוא אסור, ותוך שלעורכי הדין עצמם אסור לפרסם את שירותיהם המשפטיים- אלא תוך איסורים והגבלות מרובים.

אז כמו שאמרתי, בתוך פעילות עניפה ומורגשת, יש מקום לפרגן ליו"ר על הקמפיין לשכירת עורכי דין במקום מעאכרים ונראה לי שאת היתרונות בשכירת עורכי דין על פני מעאכרים רואה ומרגיש דווקא הציבור הרחב, והדבר ניכר בסופו של יום בתוצאות הטיפול שהציבור מקבל.

עו"ד נועם קוריס בוגר תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן, משרד נועם קוריס ושות' עורכי דין עוסק במשפט מסחרי מאז שנת 2004.

עקבו אחרינו בבלוגר עו"ד נועם קוריס ושות', 

הטור של עו"ד נועם קוריס בחדשות כל הזמן ,

עו"ד נועם קוריס כותב ב nrg על הסרה מגוגל , 

עו"ד נועם קוריס כותב בישראל היוםעו"ד נועם קוריס כותב ב nrg,

עו"ד נועם קוריס כותב ב nfc

עו"ד נועם קוריס כותב ב pc.co.il

עו"ד נועם קוריס בקפה דה מרקר,

עו"ד נועם קוריס בפייסבוק

עו"ד נועם קוריס ביוטיוב

עו"ד נועם קוריס בטוויטר,

עו"ד נועם קוריס בגוגל פלוס

עו"ד נועם קוריס קבוצת עורכי דין בפייסבוק, 

עו"ד נועם קוריס כתבה ב הארץ

לכתבה בביזפורטל, עו"ד נועם קוריס: 20 אלף ₪ לכל ישראלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

20 + 20 =